Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 2 Apr 2015 09:24:06 +0200
Dnia 2015-04-01, o godz. 22:49:27
Poldek <pugilares@interia.eu> napisał(a):

> Analogicznie kilkukrotnie droższe i o wiele bardziej upierdliwe dla
> użytkownika - szczególnie użytkownika laptopa - rozwiązanie z SSD +
> HDD również, a nawet bardziej nie przyspiesza czytania/pisania
> plików, które są na HDD. Przy stosowaniu SSHD po kilku razach nauczy
> się, co jest często czytane i będzie czytał szybko. Przy rozwiązaniu
> SSD + HDD nigdy się nie nauczy.

Ale czemu żeś się uparł na dwa dyski? Ja pisałem o albo-albo - zależnie
od potrzeb wydajnościowych. A Ty sobie coś ubzdurałeś i sam ze swoją
tezą dyskutujesz.

SSHD nauczy się pod warunkiem że to nie będą zmienne dane. Czyli np.
przy katowaniu 1-2 gier będzie widać jakiś przyrost. Przy przerzucaniu
większej ilości plików ten przyrost jest znikomy. Brutalne ale takie są
wyniki obserwacji działania laptopów z tymi dyskami.

Zdrówko