Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Thu, 2 Apr 2015 09:20:17 +0200
Dnia 2015-04-01, o godz. 20:46:29
Poldek <pugilares@interia.eu> napisał(a):

> Też bym tak kładł nacisk, gdybym płacił nie swoimi pieniędzmi.
>
> Jak płacę swoimi, ciężko zarobionymi pieniędzmi, to wychodzi mi, że
> łapanie się lewą ręką za prawe ucho w celu zapakowania 2 dysków do
> jednego laptopa i wydawanie na to takiej kasy, jaką to kosztuje, to
> przerost formy nad treścią.

Możesz wskazać miejsce gdzie pisze o dwóch dyskach w jednym laptopie?
Bo na razie to Twój wymysł.

> SSHD - prostota, wygoda, responsywność w cenie, która nie doprowadza
> do bankructwa.

SSHD to proteza która ma połaskotać właściciela że zrobił świetny
interes. A faktycznie niewielki przyrost prędkości i wolna część
mechaniczna w komplecie. Sensowniejszym jest szybki dysk HDD w miejsce
montowanego zwykle modelu z 5400 obrotów.

Zdrówko