Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sun, 8 Mar 2015 21:50:48 +0100
Jestem na podobnym etapie i najbardziej interesuje mnie 3-letnia gwarancja (na dziś chyba tylko Brother?), ponieważ każde bez wyjątku urządzenie wielofunkcyjne (laser mono) psuło mi się około drugiego roku. A to zasilacz padł (Lexmark), a to toner się rozsypuje (Panasonic, ale toner zamiennik), a to druk blady (Samsung), a to papier wciąga (inny Samsung).
Urządzenie Dell C1765NF mi się podoba (niezłe recenzje na amazon.co.uk, tanie
zamienniki), ale ma chyba tylko rok gwarancji?
HP LaserJet Pro 200 Color M276n sporo droższy.
Na kolorze to imho tylko zamienniki, na oryginały mało kogo stać (komplet
przewyższa cenę urządzenia).

-----
* laser kolorowy z duplexem; plujka nie wchodzi w grę.
* all in one: druk, skan, fax, xero
* połączenie LAN, do tego wszystkie w/w funkcje powinny być dostępne bez konieczności połączenia USB (np. dla skanowania)