Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Wed, 18 Feb 2015 20:06:36 +0100

Uzytkownik "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> napisal w wiadomosci news:54e4beb7$0$24204$65785112@news.neostrada.pl...
Witam,

Mam dwa monitory, 24'' na DP (1920x1200) i 22'' na DVI (1680x1050). Glowny jest na DP. Gdy wylacze monitor glowny (DP) i poczekam dluzsza chwile (nie wiem jeszcze ile) a potem go wlacze to mam brak sygnalu i NIC nie pomaga poza odlaczeniem i podlaczeniem kabla DP. Wtedy nagle komputer zauwaza monitor i wlacza mu obraz, choc poczatkowo jest on w tej samej rozdzielczosci co drugi monitor (1680x1050), ale od razu sie przelacza na fullhd,

Zamiast wylaczac monitor uspij go. Z wylaczona matryca monitor bierze najwyzej kilka watów.

Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64, Radeona HD6850,
monitor Dell U2410.

Sprawdz czy tak samo jest na innym monitorze DP lub na karcie Geforce.