Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 18 Feb 2015 17:32:55 +0100
Witam,

Mam dwa monitory, 24'' na DP (1920x1200) i 22'' na DVI (1680x1050). Glowny jest
na DP.
Gdy wylacze monitor glowny (DP) i poczekam dluzsza chwile (nie wiem jeszcze
ile) a potem
go wlacze to mam brak sygnalu i NIC nie pomaga poza odlaczeniem i podlaczeniem
kabla DP.
Wtedy nagle komputer zauwaza monitor i wlacza mu obraz, choc poczatkowo jest on
w tej
samej rozdzielczosci co drugi monitor (1680x1050), ale od razu sie przelacza na
fullhd,
choc wiekszosc okien aplikacji zostaje juz z mniejszym obrazem.
Doprowadza mnie to do szalu.
Dodatkowym efektem jest to, ze gdy wylaczam monitor przyciskiem "power" to
slysze w
systemie dzwiek jak przy odlaczaniu urzadzenia USB, a gdy wlacze to slysze
dzwiek
podlaczania. Po cholere sie to dzieje? Przy monitorze DVI nie ma takich cyrkow.

Nie wiem czy to wina DP, monitora, grafiki czy systemu. Mam Win x64, Radeona
HD6850,
monitor Dell U2410.

--
pozdro