Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 11 Feb 2015 22:18:19 +0100
W dniu 2015-02-11 05:13, Konspirator pisze:
Drogą eliminacji zdecydowałem się na firmę Brother, bo trzeciego Epsona
nie kupię (pierwszy super, ale drugi padł krótko po gwarancji), a Canon
ma standardową gwarancję 2 lata (jest opcja przedłużenia do 5 lat, ale
kosztuje 100 zł). No a Brother, po rejestracji online, daje rok ekstra.

No i dwa modele. Tzn. któryś z serii DCP-J1...
np.:
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j152w

lub
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j4120dw

Uważaj z tym Brotherem, bo możesz nie doczekać nawet do dwóch lat. Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zapłacisz im powiedzmy 450 zl albo będziesz musiał oddać im drukarkę. Ja sobie w duchu powiedziałam"a niech się hieny udławią" i kupiłam inną, tańszą i o wiele lepszą, która działa po Wifi. Tak btw: nigdy nie zapomnę damskiego głosiku serwisanta z serwisu Brother w Warszawie.

--
animka