Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 11 Feb 2015 10:46:22 +0100
Dnia Wed, 11 Feb 2015 05:13:44 +0100, Konspirator napisał(a):

> No i dwa modele. Tzn. któryś z serii DCP-J1...
> np.:
> http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j152w
>
> lub
> http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j4120dw
>
> Porównanie:
> http://i.imgur.com/KMcKqWE.png
>
> Stać mnie na tą droższą, tylko nie wiem, czy warto, bo dużo nie drukuję.
> Za różnicę w cenie mógłbym kupić dobry papier i oryginalny czarny tusz.
>
> Wobec powyższego byłbym wdzięczny za opinie odnośnie żywotności drukarek
> Brother z tego segmentu.

Mam drukarke podobna do pierwszej z linka. Starszy model, DCP-375CW (pisze z
pamieci).
Uzywam raz wiecej, raz mniej, zazwyczaj stoi nawet 2 tygodnie bez wydruku.
Kupuje
niedrogie tusze zastepcze, jestem zadowolony. Jedno co powinienes wiedziec i o
to dbac to
drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie
zaschnac.
Odetniesz prad i ...po drukarce.

> Gdyby miała wysiąść zaraz po gwarancji, to bym brał tańszą.
> A gdybym istniało duże prawdopodobieństwo, że pochodzi minimum 5 lat, to
> skłaniałbym się ku droższej.

Moja w tym roku, w czerwcu bedzie miec 5 lat :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K