Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Thu, 5 Feb 2015 10:01:11 +0100

Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mau2pt$ja3$2@node2.news.atman.pl...

W dniu 2015-02-03 o 18:24, Santana pisze:

I co do tego „SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle”, to
wybacz, ale padnę ze śmiechu.

Niektórym nie jest wszystko jedno czy system się uruchamia 15 sek czy
150. A o gustach SIĘ NIE DYSKUTUJE.

Aż żałuję, że nie mam żadnego wolnego SSD pod ręką. Bym z ciekawością
sprawdził, czy poaktualizowany XP na P4 faktycznie w 15 sekund wstaje.
:D

Ja mam akurat sd w lapku z A6 - win7 rzeczywiscie wstaje okolo 15
sekund.

I co z tego że u ciebie inny windows na innej płycie z innym
kontrolerem SATA oraz z innym procesorem rzeczywiście tak szybko
wstaje ?
Myślisz że dzięki temu każdy inny stary kom dostanie automagicznego
przyśpieszenia i również tak szybko wystartuje ?

No to może tak. Laptop C2D i 4Gb pamięci. Na zwykłym dysku start 1
minuta i 21 sekund. Po sklonowaniu na SSD start 24 sekundy. System W7
Ultimate 64bit.

Gratuluje. :-)
A teraz odpowiedz sobie na moje dwa ostatnie pytania.  :-)

Ty nie żartujesz. Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi :) A myślałem że
tylko tak dla zgrywy udajesz niezbyt lotnego :)

Dlaczego mam wrażenie że ty nie zrozumiałeś ?
Dokładnie tego samego co Budzik.

A ja mam wrażenie że gdybyś miał choćby mgliste pojęcie jak działa pecet
to byś nie wypisywał publicznie bzdur.

Ja mam wrażenie że gdybyś miał mgliste pojęcia jak działają
grupy nie ośmieszał byś się identycznym stwierdzeniem jak poprzednik.

Przynajmniej dobrze że miałeś odwagę nie zaprzeczyć iż jesteś komputerowym kretynem :) Szacun :P