Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Tue, 3 Feb 2015 18:24:22 +0100

Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:maqvu5$4i5$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 2015-02-03 o 18:10, Santana pisze:

I co do tego „SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle”, to
wybacz, ale padnę ze śmiechu.

Niektórym nie jest wszystko jedno czy system się uruchamia 15 sek czy
150. A o gustach SIĘ NIE DYSKUTUJE.

Aż żałuję, że nie mam żadnego wolnego SSD pod ręką. Bym z ciekawością
sprawdził, czy poaktualizowany XP na P4 faktycznie w 15 sekund wstaje.
:D

Ja mam akurat sd w lapku z A6 - win7 rzeczywiscie wstaje okolo 15
sekund.

I co z tego że u ciebie inny windows na innej płycie z innym
kontrolerem SATA oraz z innym procesorem rzeczywiście tak szybko
wstaje ?
Myślisz że dzięki temu każdy inny stary kom dostanie automagicznego
przyśpieszenia i również tak szybko wystartuje ?

No to może tak. Laptop C2D i 4Gb pamięci. Na zwykłym dysku start 1
minuta i 21 sekund. Po sklonowaniu na SSD start 24 sekundy. System W7
Ultimate 64bit.

Gratuluje. :-)
A teraz odpowiedz sobie na moje dwa ostatnie pytania.  :-)

Ty nie żartujesz. Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi :) A myślałem że
tylko tak dla zgrywy udajesz niezbyt lotnego :)

Dlaczego mam wrażenie że ty nie zrozumiałeś ?
Dokładnie tego samego co Budzik.

A ja mam wrażenie że gdybyś miał choćby mgliste pojęcie jak działa pecet to byś nie wypisywał publicznie bzdur.