Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Banalne pytanie o głośniki komputerowe.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Banalne pytanie o głośniki komputerowe.
From: arek <djank@wp.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 09:57:17 +0100
Witam,

Mam popularne głośniki Logitech Z120 zasilane przez USB i taki oto problem, że jak wyłączam komputer to świeci się w dalszym ciągu ta zielona lampka i nie wiem czy za każdym razem wyłączać głośniki pokrętłem (nie mają przycisku wyłączenia), czy też mogę zostawić je włączone cały czas na noc. Kiedy miałem stary komputer to zasilanie z USB było odcinane, ale na nowym komputerze zasilanie podaje cały czas. Osobiście wolałbym zostawić głośniki cały czas włączone dla wygody i żeby nie zepsuć wyłącznika, który jednocześnie jest galką potencjometru. Dlatego pytam na forum o poradę.

Pozdrawiam