Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
From: "Darian" <Ajanicers@wp.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 09:49:55 +0100
próbowałeś kombinację Fn+F6 albo samo F6 bądź F7 tam gdzie jest taka ikona przekreślonego kwadracika, tylko trzeba przytrzymać dobre 2-3 sekundy bo od krótkiego naciśnięcia nie reaguje. Wiem, że to wkurza niemiłosiernie a ostatnio walczyłem z Lenovo z 8.1 gdzie domyślnie touchpad był wyłączony i za bogackiego nie dało się go ustawić aby był zawsze działający. Pewnie gdzieś jest to ustawienie zagrzebane ale nie udało mi się odlaleźć.

To chyba nie to jak naciskam samo F6 albo F7 - nic się nie dzieje.
Jak naciskam Fn+F6 włacza mi się kamerka (tak jest pod F6). Jak wcisnę Fn+F7 włacza mi się panel do sterowania: tylko komputer/duplikuj/rozszerz/tylkoprojektor. Mam przeczucie, że moje problemy mają związek z "użytkownikiem". Jak pisałem na wstępie: jak nie jestem zalogowany to mogę ruszać trackpointem albo touchpadem. Dopiero jak się zaloguję to nie ma kontroli nad kursorem.