Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]
From: Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 11 Feb 2015 23:17:33 +0100
W dniu 2015-02-11 o 22:18, animka pisze:
Uważaj z tym Brotherem, bo możesz nie doczekać nawet do dwóch lat.
Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zapłacisz im powiedzmy 450 zl
albo będziesz musiał oddać im drukarkę.

WTF?

> Ja sobie w duchu powiedziałam"a niech się hieny udławią" i kupiłam
> inną, tańszą i o wiele lepszą, która działa po Wifi.

Na tym całym WiFi szczególnie mi nie zależy. Mam tyle kabli, że jeden nie robi mi różnicy.

Co to za cudo kupiłaś? Ja jednorazówki za 160 zł nie chcę.
Ja jednak przeglądnę jeszcze te Epsony, ale te Brothery bardziej mi się podobają. Choćby ze względu na szufladkowy podajnik na papier.

--