Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Kombajnik 3w1 [peryferia]
From: Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 11 Feb 2015 05:13:44 +0100
Drogą eliminacji zdecydowałem się na firmę Brother, bo trzeciego Epsona nie kupię (pierwszy super, ale drugi padł krótko po gwarancji), a Canon ma standardową gwarancję 2 lata (jest opcja przedłużenia do 5 lat, ale kosztuje 100 zł). No a Brother, po rejestracji online, daje rok ekstra.

No i dwa modele. Tzn. któryś z serii DCP-J1...
np.:
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j152w

lub
http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp-j4120dw

Porównanie:
http://i.imgur.com/KMcKqWE.png

Stać mnie na tą droższą, tylko nie wiem, czy warto, bo dużo nie drukuję.
Za różnicę w cenie mógłbym kupić dobry papier i oryginalny czarny tusz.

Wobec powyższego byłbym wdzięczny za opinie odnośnie żywotności drukarek Brother z tego segmentu.
Gdyby miała wysiąść zaraz po gwarancji, to bym brał tańszą.
A gdybym istniało duże prawdopodobieństwo, że pochodzi minimum 5 lat, to skłaniałbym się ku droższej.

--