Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacze
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 01 Feb 2015 01:50:54 +0100
W dniu 2015-01-31 o 22:28,  (c)RaSz pisze:
Użytkownik "2late" <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał w
:
: Sprawdzalem na urzadzeniach, sprawdzalem w manualach, nie bylo. Wszystkie
: trzy zasilacze sa APD - Asian Power Devices.
: Moze i nic sie nie stanie na krotka mete ale mam zamiar podlaczyc to
:

hm, mam pewien pomysł, ale nie jestem pewien czy się "psu-da" ;)

Potrzebny do tego będzie czuły amperomierz, no i spoooro samozaparcia, aby tak
postąpić:

   1.. Wybierasz najtęższy zasilacz, i nie wtryniając go w obudowę (aby było
szybciej) — podpinasz wszystkie kabelki tam gdzie trzeba.
   2.. Podłączasz do zasilacza prąd, ale w przewód doprowadzający wpinasz
amperomierz (czyli "na dopływie" napięcia 250V)
   3.. Odpalasz kompa, i inicjujesz wszystkie prądożerne procesy, aby
odpowiednie
bebechy ciężko pracowały.
   4.. No i obserwujesz wskazania amperomierza. Dalej już chyba wszystko jasne?

Nie jestem pewien "czułości" tej prymitywnej dość metody, ale powinna wykazać,
czy zasilacz o połowę słabszy — jakoś jeszcze wydoli.

Ale z czym do ludzi, to są zasilacze zewnętrzne mające _tylko_ 12V, jak chcesz to w kompie podłączyć, poza tym 12V i 3A do kompa? Nie wiem, co by zadziałało, chyba tylko napęd i otwarcie szuflady w nim.

Jak już, to bierze się najmocniejszy zasilacz, szeregowo podłącza amperomierz - nie musi być super czuły - z marketu za 10zł wystarczy i podłącza po kolei do każdego sprzętu - największe zużycie powinno być na starcie i wtedy wiadomo co i jak.