Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop 17'' do biura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop 17'' do biura
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 23 Jan 2015 15:12:53 +0100
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:m9teff$cag$1@speranza.aioe.org  ...
: > (...)
: Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało.
:  Mój kosztował 5kPLN...

Skoro Ciebie stać...

Przecież "w plenerze" nie ma absolutnej konieczności odpalania multum
zasobożernych aplikacji, albo tego, coby wszystko śmigało. Dlatego kupowanie
takich wypasionych laptopów najczęściej jest wynikiem karmienia potrzeby
szpanu,
jak sądzę. Za te pieniądze można nabyć stacjonarny o całkiem porządnych
parametrach, gdzie większość aplikacji będzie chodzić bez większych zaciosów, i
jeszcze na niezbyt drogi laptop wystarczy!

A w takim za 5kPLN też może coś dupnąć, tuż po zakończeniu gwarancji. A np.
bateria po 3 latach często-gęsto ma już znacznie zmniejszoną pojemność: to,
statystycznie rzecz ujmując, najszybszy w "degradacji" element, dlatego warto
posiadać jakieś wymyślne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w
laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

--

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!