Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilanie notebooka HP ProBook 455

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilanie notebooka HP ProBook 455
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 21 Jan 2015 21:18:01 +0100
abs pisze tak:

> Pacjent to HP ProBook 455. Wtyl oryginalny zasilacza został jakimś
> magicznym sposobem wyrwany ze swojej obudowy i nie bardzo da się do
> używać. Dopasowałem zasilacze od DELLa - wtyk wygląda identycznie

Bo prawdopodobnie w zasilaczu HP jest na trzecim środkowym pinie SENSE
tylko prosty pomiar napięcia i obciążenia a w Dellu po tym kablu lecą
dane (laptop gada sobie z zasilaczem czy orginalny jest).

Jeśli jesteś pewien że wtyczki są identyczne na wymiar to utnij kabel
od Della i przylutuj do kabla zasilacza HP.

Tylko się nie pomyl w połączeniu poszczególnych żył bo spalisz laptopa.

--
Piter