Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zasilanie notebooka HP ProBook 455

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zasilanie notebooka HP ProBook 455
From: abs <nospam@onet.pl>
Date: Wed, 21 Jan 2015 14:13:52 +0100
Pacjent to HP ProBook 455. Wtyl oryginalny zasilacza został jakimś magicznym sposobem wyrwany ze swojej obudowy i nie bardzo da się do używać. Dopasowałem zasilacze od DELLa - wtyk wygląda identycznie, parametry bardzo podobne, jeden z tych dellowskich zasilaczy ma je nawet całkiem identyczne, co do drugiego miejsca po przecinku: http://i.imgur.com/CmeRGeq.jpg Podłączam. W momencie wsadzenia wtyczki dellowej dioda power mignie raz. Potem gaśnie. Gdy próbuję włączyć komputer, dioda zaczyna już migać regularnie ale komp się nie włącza. Po wyjęciu baterii to samo. Mam rozumieć, że coś w komputerze jest uwalone?

Pozdrawiam.