Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne klopoty z karta SDHC 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne klopoty z karta SDHC 32GB
From: " 666" <6@6.6>
Date: Thu, 15 Jan 2015 23:47:10 +0100
Korpus K-3 obsługuje karty SDXC UHS-I (spokojnie obsługuje 128 GB, większej nie mam ;)) Z widzeniem przez korpus karty SDHC UHS-I 32 GB poszło po aktualizacji firmware z wersji 1.0 do najnowszej na dziś wersji 1.11 W międzyczasie poczytałem, że bywają kłopoty (loteria) z kartami SD Sony i Samsung, nie bywają z kartami Sandisk.
Pozytywne oceny także Lexar, Transcend, PNY.

-----
moze niektore urzadzenia nie czytaja tak duzych pojemnosci sdhc?
np. czytalem na forum do playera mp3 sandisk sansa - to jest loteria, 32gb sdhc jedne czyta, inne nie.