Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dziwne klopoty z karta SDHC 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dziwne klopoty z karta SDHC 32GB
From: " 666" <6@6.6>
Date: Thu, 15 Jan 2015 18:47:51 +0100
Sprawa mniej komputerowa, a bardziej fotograficzna, ale może poradzicie:
Mam kartę SDHC 32 GB (Sony), używałem ją w jednej lustrzance firmy P. (k10d), później bez formatowania przełożyłem ją do innej lustrzanki tej samej firmy P. (K-5 IIs) - wszystko OK. Teraz przekładam tę samą kartę do trzeciej lustrzanki tej samej firmy P. (K-3) i... d blada, korpus karty nie rozpoznaje :-o No to formatuję kartę w pececie SDFormaterem i... korpus nadal karty nie rozpoznaje (karta nie daje się również sformatować w korpusie, po rozpoczęciu formatowania wyskakuje błąd). Wkładam w korpus kartę SDXC 128 GB tej samej firmy S. i o tych samych parametrach i pięknie chodzi. Ki diabeł, jak mam przeformatować kartę SDHC w pececie, aby korpus lustrzanki ją zobaczył (nowy model korpusu, stary model widział)?