Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [OT] Program do backupu partycji systemowej z wyborem folderów/p

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [OT] Program do backupu partycji systemowej z wyborem folderów/plików
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Thu, 15 Jan 2015 09:49:32 +0100
 Powinienem zapytać na pl.comp.nowe-programy, ale tamta grupa od dawna ledwo
żyje,
więc zapytam tu.
 Interesuje mnie program do tworzenia backupu partycji systemowej, ale z
możliwością
odznaczenia określonych folderów i plików, które nie mają być w backup-ie.
 Mogłoby to wyglądać tak, że zaznaczam sobie partycję i program daje mi
możliwość
zaznaczenia/odznaczenia obszaru rozruchowego (MBR) oraz poszczególnych
folderów/plików zawartych na partycji.
 Wydaje mi się, ze jakieś stare wersje programu "Acronis True Image" miały taką
możliwość, a w tych nowszych wersjach (od wersji 2011) nie widzę takiej
możliwości,
tzn. mogę albo wybrać backup całej partycji (a więc w tym jest MBR) albo
poszczególne
foldery/pliki, ale bez możliwości wybrania MBR-a.

--
Pzdr.
Marek