Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] głośniki do muzyki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] głośniki do muzyki
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 30 Dec 2014 22:29:31 +0100
No tak. Ja jestem wierny tradycyjnej stereofonni z dużych 2 głośników i
te nowoczesne wynalazki mnie nie interesują specjalnie. Ale masz rację,
spotyka się rozwiązanie z wydzieleniem kanału basowego poza kartą
dźwiękową (może nawet częściej).

Też kiedyś byłem wierny... ;-) ale życie i brak miejsca to zweryfikowało i jestem bardzo zadowolony z tego od kilku lat. Logitech 2.1 S-220. Szkoda że nie można już kupić. Nie wyglądają tak jak gają. Niskotonowy w porządnej ciężkiej obudowie
Dodałem tylko wysokotonowe - bo lubię :-)
Cena - około 100 zł

PS. Przy drugim kompie mam 50 watowe kolumny tonsila z porządnym wzmacniaczem Pioniera. Wolę te maleństwa :-)