Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Niekompatybilność dysku SSD z płytą?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Niekompatybilność dysku SSD z płytą?
From: the_foe <the_foe@wupe.pl>
Date: Thu, 25 Dec 2014 11:19:16 +0100
Dnia Wed, 24 Dec 2014 21:33:41 +0100, the_foe napisał(a):

Na tej płycie masz SATA RAID z własnym BIOSem i chipem (VT8237), chyba
przez TAB wchodzisz i zobacz czy tam nie wykrywa tego dysku.

Mam VT 8238. Włączyłem w biosie ale ta sekcja też nie widzi dysku SSD
SATA2.

a dysku nie da się przełączyć w tryb SATA1 za pomocą jakiegos softu? Pamietam jak kupowałem dysk do tej plyty, a rzadziły już niepodzielnie dyski SATA2, to unikałem jednej firmy (Hitachi?) która nie miała ani zworek anie automatycznego przelaczania do SATA1. Trzeba było to zrobić programowo, ale najpierw trzeba było podłaczyć dysk pod port sata2.

--
@foe_pl