Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
From: <john.doe@gov.us>
Date: Wed, 24 Dec 2014 10:10:00 +0100
Ostatnio obserwuję z niejakim zdziwieniem modę na zasilacze na dole.
Ciekaw jestem co przemawia za taką konstrukcją, bo jakem konstruktor,
nic mnie nie porywa do tego pomysłu.

Buda i tak miala stac na biurku, wiec nie obawialem sie kurzu.
Halasu z zasilacza odbijajacego sie od biurka
rowniez sie nie obawiam - mam naprawde cichy zasilacz :).

Chodzilo mi o ew. polepszenie chlodzenia w przyszlosci -
- zeby cieplo znad karty i proca wychodzilo gora a nie przez zasilacz.

W budzie bedzie plyta microATX z nowym i5,
do tego zasilacz 80+Gold 350-400W,
ale byc moze za jakis czas doloze tam grafike pokroju R9 270x.
I wlasnie ta ew. grafika moze mi ocieplac zasilacz,
czego bym nie chcial :)