Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] QNap TS-219p II

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] QNap TS-219p II
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 18 Dec 2014 16:28:20 +0100
Dnia Thu, 18 Dec 2014 13:12:57 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> No drugiego kontrolera nie mam ;-)
> Poszukaj. Wtedy 2+4+2 ;-)

Sporo różnego złomu mi się wala po pokoju (muszę to w końcu ogarnąć,
sprawdzić, skatalogować i gdzieś wystawić), ale kontrolerów PATA-RAID to
niestety ani jednego. :D

> Swego czasu miałem 12xPATA na dwóch kontrolerach każdy po 6 dysków.
> Tyle że to serwer taki był. I było to 2x PentiumPro 233MHz. Dyski w
> obudowie big tower spokojnie się mieściły. Czasy gdy o NAS-ach nie za
> bardzo myślano. ;-)

Eeeeech. :D

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]