Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Mon, 15 Dec 2014 08:27:20 +0100
Jaka powinna być prędkość GeForce GTX 770 ? Ta karta co mam jest stosunkowo niewielka, bez porównania do ciężkiego potwora, jakim jest Radeon 7970. Z drugiej strony porównuje się prędkość GTX 770 do 7970 a w 3DMark ma dobre wyniki. Mój 770 ma dwa giga i 192 shadery, podczas gdy 7970 chyba ponad 700. Czyżby to miało oznaczać że są dwie różne karty GTX 770 ? Jedna słabsza to taka którą mam i druga, potężniejsza nawet od 7970?