Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sat, 13 Dec 2014 21:17:11 +0100
Uruchomiłem 3Dmark, pierwszy test - ten z ogniem powodował błędy. Sky Driver nawet był płynny ale otrzymałem 5056 punktów. Mam procesor Intel Core i3. Tymczasem co prawda z trochę lepszym procesorem bo i5, dla jednej karty takiej jak moja ktoś uzyskał 17280 punktów
http://www.3dmark.com/3dm/3247389?

Co może być nie tak? Najpierw zainstalowałem sterowniki z płytki, potem najnowsze ściągnięte i restart kompa. Czy to sprawa dużej rozdzielczości 1920x1050 czy też rozdzielczość została już uwzględniona?