Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD a AHCI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD a AHCI
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 6 Dec 2014 10:49:47 +0100
Dnia Sat, 06 Dec 2014 00:35:15 +0100, Poldek napisał(a):

> I jesteś zadowolony.
> Ta impreza kosztowała jakieś 5 razy więcej niż SSHD o tej samej
> pojemności. Jak doliczyć koszt obudowy, która mieści 3 dyski i koszt
> przestrzeni zajmowanej przez taki potężny sprzęt, to już nie jest taki miło.

Hybrydowy Seagate 1TB z 8GB pamięci flash wyceniany jest na 309 PLN.

Crucial MX100 128GB to w tej chwili koszt około 270 PLN
Caviar Black 1TB wyceniany jest na 304 PLN.
Czyli razem mamy 878 PLN.

Pięciokrotnie więcej my ass…

[ Jeśli chcesz prowadzić fascynującą rozmowę z kobietą, to w zupełności    ]
[ wystarczy abyś od czasu do czasu kiwnął głową.          (JoeMonster.org) ]