Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Re: Zyxel NSA310S

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Re: Zyxel NSA310S
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Thu, 27 Nov 2014 19:35:21 +0000
On 27/11/2014 09:27, Stregor wrote:
Serwer DLNA to 'Twonky'. Plikow *.mov nie sprawdzalem (podeslij jakiegos
linka). Z tego co praktycznie zauwazylem to *.rmvb nie daje rady odtworzyc.
Napisy bedziesz mila jak przelaczysz sie z ze streamingu na siec lokalna
(po Sambie).

A tutaj to nie wiem czy telewizor sobie poradzi. Obsługuje lokalne zasoby
po USB typu pendrive na FAT i serwery DLNA.

Ja mam WD TV Live zamiast Smart TV podlaczone do TV.

Ile teraz kosztuje?

NSA310S od 240 zł
NSA310 od 450 zł
NSA325V2 od 400 zł,
po szybkim reserczu na Alledrogo.

Pytam bo widzialem wiele cen, np. Ciekawe dlaczego NSA310 jest drozszy od S?

Z drugiej strony - może lepiej wyjść od jakiegoś media playera, gdzie
funkcje NAS są szczątkowe, ale do moich potrzeb wystarczą?

NAS moze chodzic cala dobe, i malo pradu zre. Podlaczony do netu ma oprocz DLNA sciagarke torrentow, btsync (rodzaj chmury), uploader plikow do flickr i youtube (zostawiasz na noc i sie uploaduje), google drive, dropbox, emule i wiele innych.

Pozdrawiam