Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zyxel NSA310S

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zyxel NSA310S
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 27 Nov 2014 17:07:58 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą 2late naskrobał(a):

>  Posprawdzaj firewalle i w ogole
> ustawienia sieci.
Ustawienia firewalla sprawdzone, to działało i przestało. A nie chcę mieć
kłopotów co kilka dni i jeździć na drugi koniec miasta i ślęczeć godzinę
czy dwie i nie znajdując rozwiązania. Poprzednim razem jak to padło to
przyjechałem i podmapowałem go w 10 min. Ostatnim razem godzinę mi zeszło i
nie udało się. Nie widzi ściezki i już. A nic nie zmienaiłem w konfiguracji
komputerów lub routera. Po prostu tak ma i już. Oba kompy to W7x64.

> A NSA310 w relacji cena wydajnosc jest bezkonkurencyjny.
No to mnie cieszy, licze też na niezawodność w dostępie.

> Daj znac jak uda ci sie polaczyc dyski w RAID.
Tam jest tylko jeden dysk, tak więc na RAID nie ma szans.

--
...::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.