Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2014 06:42:45 +0100
Dnia Mon, 24 Nov 2014 09:09:42 +0100, Chris napisał(a):

> Do domu czemu nie w końcu nie każdy w domu jest graczem a do
> przeglądania neta, napisania jakiegoś tekstu spokojnie wystarczy, dla
> gracza oczywiście odpada.

Napisałem - do domu i dla gracza. Mom zdaniem ergonomia takiego rozwiązania
też jest o kant tyłka potłuc - ile z takich All-in-one ma choćby regulację
wysokości położenia ekranu? I podejrzewam, że chyba szukanie takiego, który
by miał matową matrycę, to też przypominać będzie szukanie Yeti.

[ Doskonałość jest osiągnięta, nie wtedy, gdy nie ma nic do dodania, ale   ]
[ wtedy, gdy nie ma nic do ujęcia.              (Antoine de Saint-Exupery) ]