Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] nowy HDD, stara plyta - cholernie wolny zapis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] nowy HDD, stara plyta - cholernie wolny zapis
From: Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Date: Mon, 24 Nov 2014 15:25:01 +0100
        Ave!

Czy ktoś ma pomysł, skąd się bierze cholernie wolny zapis na HDD Seagate 1TB po podłączeniu do płyty Gigabyte GA-MA74GMT-S2 ?

Podłączam przez adapter USB, podłączam do innej płyty - zapis idzie ładnie.

Podłączam do tej - i mam 1MB/s.

Tak, zapisuję z wyrównaniem do nowych, dużych sektorów ;) Próbowałem także użyć tego dysku jako jedyny dysk. Testowałem w obu trybach - Native IDE oraz normalne SATA.

Stary dysk (który padł) w miejscach nieuszkodzonych ma zapis na znacznie lepszym poziomie. O dziwo odczyt jest całkiem ładny w obu.

Próbuję przekopiować system używając dd i lekko mnie taki wynik zaskoczył...

Teraz kopiuję na czymś innym, ale to mi niewiele da, bo system na takim dysku będzie się ślimaczył. Oczywiście będę próbował z innymi dostępnymi dyskami i najwyżej je potem zamienię, ale chciałbym wiedzieć, czy ktoś miał podobny objaw...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić