Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Celeron G16 - BIOS - płyta główna Gigabyte H61

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Celeron G16 - BIOS - płyta główna Gigabyte H61
From: p <1@2.pl>
Date: Sat, 22 Nov 2014 16:57:27 +0100
Na mój gust wynika z tego tyle, że wraz z rev. 2.2 płyty używany był od razu
BIOS w wersji FB. Który umożliwia wykorzystywanie wymienionych procesorów.

GA-H61M-S2PV (rev. 2.1) - CPU Support List - jest tylko wersja BIOSU FE
http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=4294

A tutaj jest tak, że płyty z rev. 2.1. mają BIOS w wersji FE, który
umożliwia wykorzystywanie wymienionych procesorów.

Ok, dzięki. Chyba zaryzykuję wersję 2.2 bez aktualizacji w sklepie. Nie chcę żeby ktoś inny dotykał płyty (antystatyka). Nie wiem tylko czy przy zakupie da się stwierdzić czy opakowanie było otwierane. Pomyślałem, że jeśli na płycie/opakowaniu byłaby data produkcji o przynajmniej kilka miesięcy późniejsza od daty pojawienia się G16 to zapewne ta płyta by je już obsługiwała ?
Nie wiem tylko czy taka data produkcji jest gdzieś podana.