Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Celeron G16 - BIOS - płyta główna Gigabyte H61

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Celeron G16 - BIOS - płyta główna Gigabyte H61
From: p <1@2.pl>
Date: Sat, 22 Nov 2014 07:02:03 +0100
Witam

Zadałem pytanie pomocy technicznej Gigabyte, jednak nie dostałem odpowiedzi.

Czy możliwa jest aktualizacja BIOS-u z wersji FA (brak obsługi Celeronów G16) do wersji FB z Celeronem G16 zamontowanym na płycie GA-H61M-S2PV ? Chcę kupić taką płytę i taki procesor. Nie mam innych pasujących procesorów do tej płyty. Czy jeśli okaże się, że nowo kupiona płyta ma BIOS w wersji FA - czy mam wtedy problem, bo w ogóle nie będzie działać z w/w procesorem i aktualizacja BIOS-u też będzie niemożliwa ?

Czy ktoś może mi odpowiedzieć na to pytanie ?

Pozdrawiam, Paweł