Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] prawie pasywny malutki PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] prawie pasywny malutki PC
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Wed, 19 Nov 2014 21:16:33 +0100
Dzień dobry,

Chciałbym zamienić stare pudło (mini tower, Athlon x2, 4GB RAM, HDD 250 GB) na komputer o następujących wymaganiach:

-cichy (zasilacz pasywny wewnętrzny lub zewnętrzny)
-ultra mała obudowa, minimalistyczna obudowa
-oparty o procesor core i5 (zakładam użycie niskiego coolera). Nie chcę ryzykować słabszych żeby się nie okazało że komputer dostaje zadyszki i osiąga 60% obciążenia CPU podczas przeglądania www

Brak wymagań na kartę graficzną, zakładam użycie wbudowanej w CPU HD4600.

Gdzieś mi się ostatnio przewinął na tej grupie link do artykułu w której było porównanie kilku buildów. Znalazłem dziś też produkty firmy Streacom. Jednak nie specjalnie mogę znaleźć jakieś opinie nt. tych produktów. Podobają mi się ich aluminiowe obudowy, tylko cena ponad 700 zł za kawałek blachy wydaje się nieco przesadzone.

Czy możecie coś poradzić/odradzić jeśli chodzi o ultramałe obudowy i zasilacze?

--
pozdrawiam
Piotr