Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Tue, 18 Nov 2014 19:10:02 +0100
On Thu, 13 Nov 2014 07:12:09 -0800 (PST)
Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> wrote:
> czy za używany poleasingowy komputer warto zapłacić 1000 złotych?
> Model to Lenowo T410.

NIE NIE NIE i jeszcze raz nie.
W pracy to był nasz podstawowy sprzęt jeśli chodzi o laptopy. Nie pracowałem w
IT więc mam tylko własne odczucia - miałem trzy takie.
Wygląda solidnie (żeby nie powiedzieć topornie, jak relikt - ale niektórych to
jara). Klawiatury się sypią - są nietrwałe, wymieniłem dwie. Wyświetlacz jest
ch...wy - niby OK, ale kolory nie te i większość z nich miga (nie wszystkie,
pewnie zależy od serii) - myśle że to regulacja PWM podświetlenia LED. Nie
każdy też to widzi - ja tak i męczy wzrok. Brak klasycznego wyjścia HDMI tylko
to niedorobione coś bez dźwięku (niesymetryczna wtyczka) - potrzebna
przejściówka. Do tego losowe zwiechy - wszystko zamarza na minute raz czy dwa
dziennie (tu - może to soft, ale teraz mamy HP i nic takiego się nie dzieje, a
było to powszechne zjawisko). Ogólnie nie wspominam dobrze.

P.