Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] reklamacja i wymagany paragon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] reklamacja i wymagany paragon
From: marek <marek@>
Date: Mon, 17 Nov 2014 10:29:15 +0100
Podobno od jakiegoś czasu paragon nie może być wymaganym dokumentem potwierdzającym zakup. Który paragraf to właściwie reguluje? Czytam artykuły o decyzjach UOKiK ale nie widzę tam aby powoływał się na jakiś kodeks. Czy zniesienie tego wymogu dotyczy również np. kwitka z terminala, i na przykład wystarczy sam wpis na określoną kwotę lub rzecz z wyciągu karty kredytowej? Czy jeśli bank wymaga ode mnie potwierdzenia z terminala, którego już nie posiadam, to mogę mu zamiast takiego potwierdzenia przedstawić miesięczny wyciąg transakcji kartą kredytową gdzie taka transakcja jest wyszczególniona (kwota, odbiorca)?

Marek