Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam cichego wentylatora 120mm

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam cichego wentylatora 120mm
From: "Pajonk" <paj@onk.pl>
Date: Fri, 14 Nov 2014 14:31:18 +0100
Użytkownik "Podmiot Liryczny" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m40p42$hr2$1@node2.news.atman.pl...

Włożyłem onegdaj do zasilacza silent wingsa (u mnie weszła czternastka) podpiąłem pod oryginalną wtyczkę i jest zupełnie inna bajka. Nie wiem, czy w tym BQ jest jakieś inne pwn czy ki diabeł - ale ten wiatrak pracuje cały czas jak budowlańcy w PRLu. Najważniejsze jednak, że jest cicho i chłodno. Silenty są fajne, bo nawet jak je rozpędzić, to powietrze przepływające buczy basowo, a to jest zdecydowanie milsze dla ucha.

Dzięki za podpowiedź, zacząłem czytać i też trafiłem na wentylatorki tej firmy, jednak stwierdziłem że inwestowanie prawie 100 PLN w wiatrak do zasilacza wartego połowe tej kwoty to przesada, dzisiaj kupiłem nowy zasilacz właśnie be quiet z wiatrakiem silent wings. Idealna cisza, jednak temu wiatrakowi w silent wings też nic nie brakowało.

Pozdrawiam