Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer na miarę
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Sun, 9 Nov 2014 23:18:32 +0100
Dnia Sun, 09 Nov 2014 22:55:36 +0100, Borneq napisał(a):

> Zamiast kupować części i z nich składać komputer, myślę że warto by
> kupić złożony przez profesjonalistów według moich zapotrzebowań i
> ewentualnie coś samemu dodać.

Zlozenie kompa to zajecie o poziomie komplikacji nie przekraczajacym mozliwosci
10-12
latka. Koniecznie chcesz, zeby ktos Ci zrobil to byle jak i chcial jeszcze za
to kasy?

> Na Allegro znalazłem firmy:
> - Amigopc_pl
> - Etroniks
> - Ger-Pol
> - Trysja
> Którą warto wybrać, a może jeszcze inną?

Ja Ci zloze, nie widze problemu skoro chcesz zaplacic.

> Mam w obecnym komputerze zasilacz Tagan 380W, ale w przypadku
> prądożernych kart graficznych chciałbym mieć z 600 wat

Jaka konfiguracja pozre 600W? Jakiej karty chcesz uzyc?

> Przydałaby się płyta główna i obudowa z jak największą ilością USB bo w
> tej już mi zaczyna brakować - mam 2 z tyłu i 2 z przodu

Obecnie jest po 10-16 gniazd. Poza tym mozesz za grosze kupic huba i podwoic
ich liczbe.

--
pozdro
R.e.m.e.K