Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer na miarę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer na miarę
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 09 Nov 2014 22:55:36 +0100
Zamiast kupować części i z nich składać komputer, myślę że warto by kupić złożony przez profesjonalistów według moich zapotrzebowań i ewentualnie coś samemu dodać.
Na Allegro znalazłem firmy:
- Amigopc_pl
- Etroniks
- Ger-Pol
- Trysja
Którą warto wybrać, a może jeszcze inną?
Mam w obecnym komputerze zasilacz Tagan 380W, ale w przypadku prądożernych kart graficznych chciałbym mieć z 600 wat Przydałaby się płyta główna i obudowa z jak największą ilością USB bo w tej już mi zaczyna brakować - mam 2 z tyłu i 2 z przodu dodatkowo - te przednie powodują kłopoty z pamięcią masową - telefonem czy kluczem USB - nie widzi urządzenia.
Dyski chętnie bym przełożył