Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] płyta obsługująca flopa 5,25"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] płyta obsługująca flopa 5,25"
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 7 Nov 2014 22:46:59 +0100
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl>
napisał w wiadomości news:m3j6lt$3st$1@node2.news.atman.pl ...

:i tu się mylisz, modne i oczekiwane poparciem jest to, żeby now płyty
: obsługiwały maks 1 floppa i to 3,5...

1. Nie wiem, z jakiego programu korzystasz, do pisania "na grupy", ale jest
zwyczaj, aby pozostawała tzw. "wrotka", pozwalająca się zorientować, KOMU do
licha, i na co — odpowiadasz. A u Ciebie ani śladu tej informacji...

2. A co do flopa, to onegdaj, gdy to jeszcze robiło się zworkami, wsadziłem
dodatkowego flopa i jakoś bez gmerania w niczym — chodził. Zaś co do "modne
i oczekiwane poparciem" — to jakoś nie wydaje mi się, aby zmieniano coś w
kościach, które to obsługiwały dawniej, bo po co poprawiać całkiem sprawny
układ. Wypróbuj na jakiejś płycie, która skromnie się przyznaje tylko do
obsługi kieszeni 3,5" — po czym daj znać, jakie były efekty.

--

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!