Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procesory AMD a SSE2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procesory AMD a SSE2
From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Date: Fri, 7 Nov 2014 21:05:55 +0100
zhbick wrote in <news:545630da$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
> Zmieniłem przed kilkoma miesiącami Thoroughbreda-B 2600+ na posiadającego
> instrukcje SSE2 P4 Northwood 3.0 HT i okazało się, że też nie radzi sobie z
> flashem (na Youtube nic powyżej rozdzielczości 360p nie chodziło płynnie -
> ale poprawa wydajności była,  bo Athlon już się dławił przy 240p)

Odtwarzanie filmow z YouTube czy Vimeo chyba sprawniej dziala poprzez
programowe player'y (np VLC), niz z okna przegladarki. Sa nawet do tego
dedykowane aplikacje, np Minitube.

www.dobreprogramy.pl/kaisuj/Ogladanie-youtubea-na-wolnym-sprzecie-test-porownawczy-rozwiazan-alternatywnych,58135.html

W VLC
Media - Open Network Stream...
Wystarczy wkleic tam link.

Zmiana rozdzielczosci streamowanego filmu w VLC:
Tools - Preferences - Show settings: All - Input / Codecs - Preferred video
resolution

Swoja droga na starych komputerach bardzo dobrze sprawuja sie dystrybucje
Linuxa z lekkim srodowiskiem graficznym (np LXDE). Od lat uzywam Lubuntu i
Fedory LXDE na geriatrycznych PC.
--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber