Chris wrote:
Kilka sztuk i dwa już padły, a reklamuj na gwarancji to poczekasz ze 3
miesiące na naprawę :)
Mam laptopa Lenovo, ale nigdy nie było potrzeby, aby oddać go do
serwisu. Mam też tablet Lenovo, kupiłem 2 lata temu. Po paru miesiącach
używania padło gniazdo słuchawkowe. Tzn. przestało być cokolwiek słychać
w słuchawkach. W sumie, to nie jestem pewien, czy to wina tabletu, czy
moja, ponieważ podłączałem to wyjście nie tylko do słuchawek, ale też do
wzmacniacza stereo i być może zostało przeciążone, ale nie wiadomo. W
sumie zgłosiłem na gwarancji na infolinię Lenovo. Następnego dnia
przyjechał do domu kurier i zabrał tablet. Po ok. tygodniu kurier
dostarczył naprawiony tablet do domu. Czyli złego słowa nie mogę
powiedzieć na ich serwis. Tablet z niższej półki, nie żaden biznesowy.
|