Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z Win 8.1

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z Win 8.1
From: Poldek <pugilares@interia.pl>
Date: Mon, 03 Nov 2014 15:46:37 +0100
Borneq wrote:
W dniu 2014-10-19 o 12:47, zhbick pisze:
za 1000 da się przeżyć, gorzej że są laptopy gamingowe za kilka tys PLN
z matrycą mającą w pionie rozdzielczość 768 ;)

Czy warto Lenovo?

Nie wiem, jak teraz, ale mam laptopa Lenovo, jeszcze z logo IBM na klapie. Kupiłem go w czerwcu 2006 roku. Cały czas jest w codziennym użyciu, jest też wożony tu i tam. Rozbudowałem RAM z oryginalnych 512 MB do maksymalnych 2GB, wymieniłem oryginalny dysk 40 GB na większy i ten komputer nie chce przestać normalnie działać i być potrzebny na co dzień. Po upadku ze stołu na podłogę miał małe pęknięcie obudowy, ale skleiłem epoxy i nie ma śladu. Zawiasy trzymają jak pancerne.