Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 17 Oct 2014 15:46:13 GMT
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

> A ten nie :) seria V300 ma/miała zjebany firmware i lepiej ją z daleka.
>
> Jak Kingston to seria HiperX albo Fury.

Bardzo dziekuję za wyczerpująca odpowiedź.

Mam jeszcze pytanie o parametr MTFB - patrzyć w ogóle na niego jako na
liczbę wskazująca prawdopodobienstwo awarii?

Ten dysk ma 1.000.000 a niektore maja 2 a nawet 3 x tyle.

Przykładowo:

1.750.000
http://sandisk.strefamarek.allegro.pl/sandisk-2-5-ultra-ii-ssd-120-gb-sata-
3-500-550mbs.html