Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki SSD
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 13 Oct 2014 13:09:15 +0200
W dniu 2014-10-13 12:59, Budzik pisze:
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

Z CPU-Z

Chipset:
AMD K12 Bridge rev 0
Southbridge: AMD 07 FCH rev 2.3

To wersja z tej dekady? Wg google laptop ma a60, wiec tak, ma 6Gpbs. Z
reszta, czy to takie wazne? I tak nie da sie kupic dysku na Sata 3Gbps.

Chyba z tej dekady.
Tak jak pisales - czterordzenowy A6, 6GB pamieci.

co to znaczy ze nie da sie kupic dysku SATA3?

Da się tylko będzie działał troszkę wolniej od deklarowanej.

To warto brac te SSD czy nie ma sensu bo i tak beda go blokowaly inne
podzespoly i lepiej wziac duzy SSHD?

Bierz SSD i się nie zastanawiaj, jedynie co możesz to nie inwestuj w
najnowsze wersje tylko warto taniej za to większy.

Czyli to oznacza, ze moje SATA nie jest najnowsze, najszybsze?
Mam jak rozumiem wersje 3Gb a nie 6Gb/s?

Ok, to jaki dysk polecacie?

Kwota ok 250zł wiec pewnie 120-128GB.
Ktory bedzie najbardziej bezawaryjny?

KINGSTON DYSK SSD HyperX SHFS37A/120G - ok 270 zł

http://www.kingston.com/datasheets/shfs37a_pl.pdf

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl