Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uwaga - fishing!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uwaga - fishing!
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 15 Oct 2014 19:16:41 +0200
Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.com> napisał w
news:543ea623$0$12630$65785112@news.neostrada.pl...
:W dniu 2014-10-14 23:04, (c)RaSz pisze:
: > A na koniec pytanie: czy jest jakiś e-adres policyjny, gdzie takie
sprawy
: > się zgłasza? (znajoma bank już zawiadomiła). Bo różne podobne próby już
: > widziałem, ale nadal nie mam pojęcia, co w takich przypadkach robić!
: >
: pewnie nie, ale jest netykieta, która dokładnie określa ile linijek
: powinna mieć stopka

Piszesz że określa "dokładnie" - no cóż, nie słyszałem jeszcze "ile".
Wydawało mi się, że jeśli na podpis jest w moim "kliencie" wystarczające
miejsce...
Jeśliś łaskaw, to podaj wartość, wraz z tym, gdzie taki uzus został
zadekretowany.

--
Moje motto na dziś:

Lepiej powiedzieć o sto słów za mało,