Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski Western Digital

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski Western Digital
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 13 Oct 2014 12:05:40 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Borneq naskrobał(a):

> A dlaczego Western Digital?

Bo inne dyski tej firmy pracują u mnie i nie mam powodu do narzekania na
nie, wiele zainstalowałem klientom i tez jest wszystko OK. Barracuda to tez
dobre dyski, miałem z nimi do czynienia i nie miałem powodu do narzekań. A
teraz te wyszły jako pierwsze w wyszukiwarce.
--
...:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi