Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] laptop SONY VGN-CR

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] laptop SONY VGN-CR
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Mon, 13 Oct 2014 00:23:37 +0200
Regeneruję starego laptopa Sony Vaio VGN-CR590E.

Zamiast oryginalnego Vista zainstalowałem mu Windows 7 64-bit.
Ale z uniwersalnej płytki Microsoft, nie z płyty SONY.
Nie ma software SONY i ciężko mi dograć wszystko co potrzeba.

W szczególności nie ma programów do zarządzania akumulatorem.
Doinstalowałem SONY Vaio Control Center ale mam tylko
System Information. Zamiast tego co widać na tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=N2ldP07sNrA&feature=youtu.be
w 1:40 - u mnie jest tylko pierwsza pozycja na górze, reszty brak.

Ktoś wie którego software/drivera mi w tym laptopie brakuje?