Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BSOD-y po dołożeniu RAMu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BSOD-y po dołożeniu RAMu
From: kiszony <kiszony@gmail.com>
Date: Sun, 05 Oct 2014 21:30:12 +0200
Problem rozwiązanych, więc tak z kronikarskiego obowiązku:

Fochy stroiła płyta główna. Działała dobrze, na 2 i 3 modułach. Z czterema w dualu ni hu hu. Banki miała chyba sprawne, bo odpalałem i testowałem kompa z kośćmi w każdym z nich, ale fiksowała przy wszystkich zajętych.

Zakupiłem P5Q SE2, dokonałem transplantacji i śmiga. Teraz zabawa w OC przy większej ilości czasu i takie małe pytanko:

teraz jest GF 260 GTX, przy założeniu, że uda mi się pogonić procka, jest sens by pakować coś mocniejszego od tego geforce'a?