Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie monitory (19-22'') polecicie (zamiast CRT-Triniron)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie monitory (19-22'') polecicie (zamiast CRT-Triniron)?
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Thu, 2 Oct 2014 15:45:46 -0700
On Tue, 30 Sep 2014 21:42:09 +0200
"sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:

> Jak w temacie.
> Nie znam się kompletnie na "flat" i ich odmianach (LCD, TFT, PVA, MVA,
> LED?)
> od "zawsze" używałem CRT (właśnie padł) i nie wiem czym zastąpić, a
> wzrok coraz gorszy...

Weź coś z LG IPS, obojętnie jaki model. Sam mam IPS237L od paru lat i bardzo
chwalę dość równe podświetlenie, matową matrycę, a przede wszystkim dobre
kolory i niezmienne przy różnych kontach patrzenia. Minus - brak VESA mount i
troche niewygodne przyciski dotykowe, ale ich używa się rzadko.

Jeśli będziesz brał inne pecetowe marki typu delle, hp - jest duża szansa że
też znajdziesz matryce LG.

P.